drone_blog

Благодійність: Як ми підтримуємо наших захисників

Березень та квітень стали для нашої команди місяцями максимальної продуктивності. Поки ми працюємо над світовими хітами, не забуваємо і про благодійність, та активно підтримуємо захисників України. Як ми допомагали у березні та квітні: Закупили ...

zhovnach

Українська жінка-лідер у IT, з якою варто познайомитися

Нещодавно видання "Kyiv Independent" опублікувало статтю під назвою "Here are 3 Ukrainian female tech leaders worth getting to know", де однією з героїнь стала наш адміністративний директор Євгенія Жовнач. У статті авторка розповідає про трьох успішних ук ...

zoryana

Святкуєш ДЕНЬ ХУДОЖНИКА і хочеш працювати у геймдеві?

Поради для художників, які хочуть працювати у геймдеві від Зоряни Радом'як, (Art Team Lead у Zagrava). Вітаємо на творчому шляху, мандрівнику!Якщо ти тільки починаєш своє становлення як художник — ось декілька порад, що мож ...

4_Mfsktfy

Конференція Game City у Рівному: яскравий дебют, який започаткує традицію

Привіт усім! З вами Жовнач Євгенія, Administrative Director у Zagrava, і у цій статті я хочу розповісти вам про один літній вікенд, який назавжди змінив рівненську ІТ спільноту.Останні роки були не дуже багаті на offline івенти в українському геймдеві — п ...

zhuk

З чого починати свій шлях у 3D моделінгу?

Багато хто, захопившись ідеєю опанувати новий напрямок з нуля, розпочинає з пошуку обʼємних навчальних курсів, але чи дійсно варто орієнтуватися на них, як на найкращий старт свого шляху у ІТ? У деяких напрямках геймдеву, як, до прикладу, у 3D моделюванні, специфіка цієї сфери дозволяє довгий час (і від самого початку!) розвиватися без сторонньої допомоги, а як саме – вам розповість менеджер відділу 3D у Zagrava

1200x628_zagrava-1170x550

Левел за левелом: 3 історії працівників Zagrava про успішну кар’єру в геймдеві з нуля

Чи реально потрапити в команду, яка створює ігри світового рівня, без профільного досвіду й навичок? Так – якщо стежити за новими вакансіями геймдев-студії з Рівного Zagrava, яка входить до складу міжнародної компанії Playrix. Студія росте й шукає таланти ...

1000h667_My-robymo-stavku-na-spivpratsyu-z-moloddyu-1000x550

«Без команди IT-компанія – це просто склад комп’ютерів»: інтерв’ю з директором студії Zagrava Games Олексієм Михасюком

На відміну від багатьох інших галузей, на гейм-індустрії коронакриза позначилася позитивно: попит на ігри збільшився. А відтак – і на фахівців. Як конкурувати за фахівців на «перегрітому» ринку й залучати таланти ще зі шкільної лави? Які скіли потрібні, щ ...

2021

Підсумки літа 2021

Ми не гаяли час і провели це літо і з фаном, і з користю: Відсвяткували відкриття ще одного поверху нашого офісу запальною вечіркою з чудовими гостями та музикою Ве-е-еличезною командою відпочили у "перлині біля моря" - Одесі; кожен зі співроб ...

заграва відпочинок 2020

Підсумки літа 2020

Нам навіть не віриться, що сьогодні останній день літа Воно пролетіло, як мить, але ми провели його яскраво та багато чого встигли - започаткували нову затишну традицію - проводити онлайн-вікторину Zagrava Quiz Evening кожної останньої п'ятниці ...