Історіякомпанії
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2010.png)
В лютому 2010 ми створили власну компанію, яку назвали Zagrava Games. Випуск першої гри — Chronicles of Albian: The Magic Convention.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2011c.png)
Світ побачили одразу дві гри — Tales of Lagoona: Orphans of the Ocean та Vesuvia.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2012.png)
Наша Chronicles of Albian отримала “друге дихання”. Ми створили її продовження – Chronicles of Albian 2: The Wizbury School of Magic. Відбувся наш перший спільний cost-sharing проект з Playrix – The Path Of Hercules.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2013-1.png)
Tales of Lagoona також виявився вдалим проектом. Тому ми випустили V 2.0 — Tales of Lagoona 2: Peril at Poseidon Park.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2014.png)
Компанія працює над flash-версією гри Mahjong Memoirs.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2015.png)
Цей рік став роком вдосконалення компанії в цілому та професійних навичок кожного з працівників. Початок плідної роботи із MobiGrow.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2016.png)
Гра SilverTale стала головним нашим досягненням цього року.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2017.png)
Надихнувшись проектами у стилі “знайди вихід”, Zagrava випустила перший свій Escape під назвою “Escape: Mission Impassable”.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2018.png)
Остання наша власна робота — гра Greedy Bunnies. Унікальність гри – механіка Match2.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y2019.png)
Початок партнерства з Playrix. За цей рік до нашої команди приєднались десятки нових працівників. Цей рік став ключовим в подальшому розвитку нашої компанії.
![](https://zagravastudios.com/wp-content/uploads/y20241b.png)
Робота над провідними світовими проєктами та розробка нового хіта!